V 5. tednu bomo najprej zaključili začeto pred prazniki, nato pa boste vsi osmošolci nadaljevali z obravnavo istih vsebin.
1. ura (8.a/1, 8.a/2 in 8. bc/1, 8. bc/3)
Ura je namenjena obravnavi Prešernove pesmi Apel in čevljar, ki si jo prebral/-a prejšnji teden.
Na spodnjem gumbu najdeš delovni list, ki te bo vodil skozi pesem. Delovnega lista ne tiskaj, ampak vprašanja prepiši v zvezek. Nanje odgovori v celih povedih. Pri vprašanjih, kjer so že podani odgovori in moraš izbrati pravilnega, pa v zvezek prepiši samo pravilno rešitev.
France Prešeren Apel in čevljar
1. ura (8. bc/2)
V torek, 14. 4. 2020, nekaj minut do 9. ure potrdi povabilo na video pouk preko aplikacije Zoom. Vsa navodila si prejel v elektronski pošti.
Na spodnjem gumbu najdeš rešitve DL 4, ki si ga reševal/-a zadnjo uro v prejšnjem tednu.
DL4-resitve2. ura (vse skupine)
Nadaljujemo z obravnavo književnih besedil, v prihodnjih urah bomo brali prozna besedila.
Poišči list na spodnjem gumbu. Delovnega lista ni potrebno tiskati, vsebino prepiši v zvezek za književnost pod naslov Janko Kersnik, Mačkova očeta.
Janko Kersnik Mackova oceta UM
V berilu poišči Kersnikovo delo z naslovom Mačkova očeta in prisluhni posnetku. Povezavo vnesi v brskalnik Google.
https://drive.google.com/open?id=1fBWKd6JyzpLZXYYdiVTjnepoCTbnBLGc
3. ura (vse skupine)
Ponovno preberi Kersnikova Mačkova očeta. Beri počasi in zbrano.
Reši naloge na spodnjem gumbu. Delovnega lista ni potrebno tiskati. Odgovore napiši v zvezek za književnost. Nadaljuj, kjer si včeraj končal. Svoje odgovore pošlji učitelju/-ici za slovenščino.
J. Kersnik Mačkova očeta_po branju